16.01.2018

słoiczek z zimowym widokiem nr. 19

Nie wiem czy dzisiaj zima zaskoczyła deogowców ale na pewno mnie! Chłopcy mnie wczoraj pytali czy dzisiaj będzie śnieg i stwierdziłam że raczej nie i ku mojemu zaskoczeniu, przy poerwszym nocnym przebudzeniu Tereski na jedzonko zobaczyłam za oknem biały widok... Dom jest jeszcze cichy i ciemny, bo poza Najmłodszą naszą pociechą reszta śpi...już nie mogę doczekać się ich reakcji ach co to będzie za radość! Sanki pójdą w ruch:):):)  A dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny słoiczek, wybrałam ten z racji śniegu, który do nas zawitał;)

Uwielbiam kolor zielony, serwetka więc szybko wpadła w moje łapki :) Wszystko szło ładnie póki przy lakierowaniu z jednej strony zaczęła się  rozmazywać ramka, którą namalowałam ciemnozieloną farbą. Może moje farby są przeterminowane, bo już dawno nic nie robiłam w tym temacie... Na ratunek przyszła mi pasta śniegowa, którą troszkę zaciapałam rozmazaną farbę, trochę... Zawsze jest jeszcze druga strona słoiczka heheh :) Najgorzej nie jest.




Całość pociągnięta lakierem na rozpuszczalnik....żeby chociaż raz na czas móc przemyć słoiczek :)
A poniżej z zawartością:


Fajny prezencik :) papa!


32 komentarze:

  1. Cudowny słoiczek Agatko:) u nas za to śniegu nie ma ale przyszedł mróz;) pozdrawiam najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas mróz był wczoraj wiec macie szanse jutro na snieg :)

      Usuń
  2. Piękny ten motyw z zielonym tłem ,wspaniale wygląda na słoiczku !U nas śnieg nie spadł ,ale chmury ciemne wiszą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ewo!
      Moze sie i Wy białego puchu doczekacie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny motyw :)
    U nas jak nie było śniegu tak nie ma - tylko mróz... aż się z domu nie chce wychodzić.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to dobrze, jest szansa ze wymarzona wszystkie wirusy i bakterie :)

      Usuń
  4. Nie tylko fajny, ale bardzo fajny prezencik :) A u nas sanki jak czekały tak czekają... Ja nie wiem po co w ogóle je kupiliśmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak nie w tym roku to w kolejnym na pewno sie przydadzą, my sanek tez nie ruszyliśmy bo sniegu zbyt mało ale wierze ze bedzie i czas na nie :)

      Usuń
  5. Cudny zimowy widoczek , u mnie niedługo będzie podobnie bo własnie sypie śnieżek :-)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby było jak najdłużej tak biało i pieknie bo u nas juz sie topi,.. Coz ale chwile sie pocieszyliśmy :) sciskam!

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba! I taki konsekwentny kolorystycznie!
    U nas też spadł śnieg, jakoś nad ranem bo ponoć ok. 7 gdy mąż z córką jechali na basen jeszcze było ok, a jak wracali to już straszne korki. Wygląda ładnie, ale jest mokry (+2°C w tym momencie). Wieki nie byłam na sankach :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny słoiczek i doskonała zawartość:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas tez biało :) Słoiczek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Słoiczek Jest Cudowny, Te kolory są bardzo ładnie dobrane, Śliczny, Bardzo mi się podoba, Agatko nie tylko Twoje dzieci Cieszyły się na śnieżek, Ja też :-) szkoda tylko że tak krótko poleży - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ozdobiony słoiczek :)
    Do takiego słoiczka przyjemniej wrzuca się nitki.
    Nas też zasypało z czego bardzo się cieszę, bo zima bez śniegu, to nie zima ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i co to śnieg zdziałać może! Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie bieli i zielonego :) Super słoik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny słoiczek ** U nas dużo śniegu i dobrze , bo idą ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko piękny słoiczek, podziwiam kolejny do kompletu:)
    u nas zimy ani widu ani słychu:(
    pozdrawiam serdecznie całą rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez jej nie ma ale licze ze jeszxze bedzie:)

      Usuń
  15. Ten słoik także sliczny! Masz rację, że pociągnięcie takim lakierem umożliwia nam mycie. Nie uwierzysz ale ja kiedyś zrobiłam deskę do WC w róże, decoupage:))) Pociągnęłam lakierem utwardzalnym i służyła mi przez wiele lat. To było na początku mojej zabawy z decu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze, ciekawa sprawa, nie pomyslałam o tym ... Dzieki za podpowiedz :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!