6.09.2017

stópajki (79)

Dla Antosia, który urodził się w dniu urodzin mojego Taty :) 
Oczywiście troszeczkę później, ale tylko troszeczkę:):):)


Metryczka w folii, bo wykonana na prośbę naszych Przyjaciół i nie chciałam żeby się gdzieś ramka zniszczyła. No i tu jest większy format, zazwyczaj takich nie robię, ale Przyjaciele przysłali mi sami ramki więc nie miałam większego wyboru. Ostatnio w sumie mam problem ze swoimi ramkami. Zazwyczaj najtaniej kupowałam je w pepco, teraz w ogóle tego formatu nie ma tam na półkach, może wycofali go z produkcji ?! Póki co zaglądam tam od czasu do czasu i sprawdzam i zakupy robię w ikei. Takie wiecie, raz na jakiś czas z zapasem, prawie jak obrazki Anioła Stróża bo ikea 250km stąd.

Tyle na dziś, pozdrowionka ślę:)


19 komentarzy:

  1. Agatko, metryczka jak zawsze piękna. Antoś będzie miał wspaniałą pamiątkę.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne Ci te metryczki wychodzą :)Do Ikea tez mam daleko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko! Przepiękne są te stupajki :-) Metryczka jak zawsze Cudowna, Ten większy format jest ładniejszy tak mi się wydaje - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy haft, a szczególnie dużo bieli włącznie z białą ramką. Śliczny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne jak zwykle! pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna super pamiątka Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. agatko! These stupas are beautiful :-) metric as always wonderful, the larger format is nicer so it seems - I greet you hot
    โคนัน เดอะมูฟวี่

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!