18.10.2016

koszyk w kształcie serca

mój pierwszy, zrobiony z rurek białych wykonanych z marginesów gazet, sama natura... 
 poza wstążką  i lakierem :)

Najpierw z kartony wycięłam dwa serca


 i na jednym zaznaczyłam kreski co dwa centymetry


 Następnie w te zaznaczone miejsca przyklejałam rurki klejem na gorąco (przecięte na pół)



Na wierzch przykleiłam drugie serce aby utworzyć ładne dno koszyka


Zaczęłam od tworzenia wzoru maskującego karton... ładnie jest to pokazane na TYM filmiku



I zaczęłam wyplatać, jak zwyczajny koszyk



Pomyślałam w trakcie że dodam wstążkę, wybierałam, wybierałam...




I wybrałam czerwoną


 i zakończenie


I jest gotowy, chociaż trochę krzywy koszyczek serce !!!










24 komentarze:

  1. Koszyk Agatko, pierwsza klasa! cudny wyszedł, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Cię wzięło z ta wikliną , ale tez postępy robisz ogromne. ten koszyczek jest całkiem fajny . Jeszcze trochę a dojdziesz do mistrzostwa. !! Fajnie wygląda w takich koszykach serwetka wklejona na dno jak w decou . Jak wyplatasz przerwy na wstążeczkę najlepiej przypiąć do osnowy zwykłe klamerki do bielizny ( jedna na drugą jak odstęp ma być większy) a wstążeczkę wciągnąć dopiero po lakierowaniu. Podziwiam Cie nadal że znajdujesz czas na rękodzieło i ciągle się doskonalisz. Powodzenia !!
    Buziaczki dla Ciebie i dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu za podpowiedzi, przy kolejnym muszę pilnować sie z tymi klamerkami, chociaz mam tendencje do pójścia "na łatwiznę" no i z tym dnem decu spróbuje! Dzieki Aniu:* sciskam z maluchami(Zosia właśnie drzemie, Jaś maluje farbami rolki po papierze toaletowym a Karol z Pawlem bawia sie klockami, a ja haftuje:)-zgrany z nas zespół!:))

      Usuń
  3. Śliczny koszyczek, Agatko!
    A drobne niedociągnięcia to urok rękodzieła :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko,ale się rozplotłaś. Super koszyk wyszedł i wstążki się przydały. Przyznaje, że ja też nie wiedziałam iż za pomocą klamerek można zrobić przerwę na wstążkę. I co byśmy zrobiły bez Ani. Dziękuję Aniu. A co do denka to mogę Agatko podsunąć jeszcze jeden pomysł można okleić tekturę materiałem od środka, a zewnątrz można przykleić papier z nieużywanej torebki na prezenty bo jest już lakierowany. Pozdrawiam cieplutko i czekam na następne dzieła 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajne podpowiedzi Marzenko, dziekuje Ci bardzo!!! I przesyłam pozdrowionka:)

      Usuń
  5. Agatko, koszyczek przepiękny.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko - jestem pod wrażeniem...piękny koszyczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Koszyczek Rewelacyjny, Ta wstążka dodaje mu uroku - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  8. Kibicuję Twojej wiklinie, co raz to nowe wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!