20.05.2016

spękania ...

w moim wykonaniu po raz drugi i tym razem na świecznikach. Wszystkie ścianki świecznika pomalowałam na biało, górę i dół maznęłam bejcą hebanową. Na dwóch z czterech stron świecznika jest przyklejona serwetka a na pozostałych dwóch, najpierw naniosłam preparat do spękań a następnie zmieszałam białą farbę z pigmentem czerwonym żeby uzyskać odpowiedni róż i dodałam do tego szarą farbę  i nie mieszałam jej żeby wyszły takie ciekawe przebarwienia/paski, dół i górę popaćkałam tą różową mieszanką, żeby tworzyło to całość, postarzyłam patyną i polakierowałam....oto efekt:










i świeczka... szału nie ma ale została mi różowa farba, więc ją zawzorowałam....


Kochani, trzymajcie kciuki za pogodę jutro, byle nie padało bo mamy festyn w naszej miejscowości, ja jestem odpowiedzialna za loterię fantową, udało nam się zebrać około 900 fantów. Teraz tylko byle pogoda i frekwencja uczestników dopisała !!!  Powyższe rzeczy przekazałam m.in.  na licytację....
Zdam relację w poniedziałek. Zatem słonecznego i miłego weekendu Wam życzę !!!

14 komentarzy:

  1. Agatko! Napracowałaś się nad tymi świecznikami ale się opłacało Bo są śliczn, świeczki też są bardzo ładne. Pogoda na pewno będzie :-) pozdrawiam Cię gorąco i udanego Festynu

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, Tobie to robota w rękach się pali, jeszcze nie zdążyłam oka nacieszyć listownikiem a tu bach piękne a nawet przepiękne świeczki i świeczniki.
    Z całych sił trzymam kciuki by pogoda na festynie dopisała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe...pali się powiadasz ? Oj po prostu się nazbierało tego co ostatnio robiłam na festyn... ale nad tymi świecznikami to kilka dni pracowałam, codziennie jakiś kroczek no i udało się w końcu skończyć :)

      Usuń
  3. Za pogodę trzymam kciuki, i frekwencji życzę rekordowej , buziaki pozdrawiam. P.s. Twoje serwetki poszły w ruch :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i cieszę się że serwetki się przydają :)

      Usuń
  4. Bardzo udane prace. Nie chcę się wymądrzać, ale myślę że ciekawie spękania by wyglądały,gdyby pierwszą farbę dać różową , byłyby bardziej widoczne, krak ładnie popękał :) Świeczkom dodałaś urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uwagi, postaram się kiedyś spróbować w innej kolorystyce !!! :)

      Usuń
  5. Agatko, piękny komplet stworzyłaś.
    Trzymam kciuki za pogodę i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i także przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Dla mnie to czarna magia co Ty tam Agatko z nimi zrobiłaś, w każdym razie efekt końcowy całkiem fajny i to najważniejsze :) To ja trzymam kciuki, żeby jutro Wam pogoda dopisywała i wszystko było tak jak sobie zaplanowaliście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie bajka! Piękne świeczniki i świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!