1.07.2013

Od paru dni kulinarnie :) Dzisiaj mój synek Karol ma 2 urodziny. Zrobiłam dla niego tort w kształcie samochodu. I jak Wam się podoba ? To zwykły biszkopt z 10 jajek przełożony kremem i dżemem i udekorowany tak aby przypominał samochód :) Koła to delicje.





Tutaj link gdzie jest filmik, na którym pani pokazuje jak zrobić taki tort, ale ja go trochę zmodyfikowałam. Dla tych co nie lubią lukru polecam wykonanie tortu z masą śmietankową i przełożenie czymś, tzn dżemem, brzoskwiniami lub innymi owocami, na pewno będzie smaczniejszy.



Karol od początku rozpoznał, że to samochód :) świeczki zdmuchnął i chętnie spałaszował kawałek.

Tym co podejmą się wykonania takiego tortu życzę powodzenia i smacznego !

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że tym razem miałem okazję spróbować Twojego pysznego tortu.
    I do tego ciekawie wygląda :)
    Pozdrowienia dla was wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!